Vart e världen på väg?

Det är sjuk hur mycket skit det finns här i världen. Det finns så mycket i våran närhet som vi inte ens hade en aning om. Att de som vi älskar mest kan snacka skit om andra fattar jag inte. Visst har jag med snackat skit om personer, men inte på samma sätt som ni. Jag blir så förbannad att jag blir arg! Men jag orkar inte hela tiden hålla på att bry mig. Även om det är jobbigt Acka så kommer vi att klara detta tillsammans. Jag kommer aldrig de låta de trycka ner på dig. Jag kommer finnas vid din sida vad som än händer! Det vet du! Jag älskar dig!

Igår satt jag på bussen på väg till Skene för att åka till Fotskäl för att kolla på hockey med Stefan och Danne. När jag kliver av bussen och in i Dannes bil frågar han mig med en söt röst:
-Johanna, det är så att jag och Stefan fryser väldigt mycket och undrar om vi inte kan skita i hockey och åka hem till mig istället och äta plättar, dricka varm cholkad och se på film?
Hur kan man inte låta blir att säga okej till det? När han ber så snällt =P
Så vi åkte hem till Danne och kollade på film, åt plättar och drack mjölk istället (Eller bara jag och Danne). Vi hade lite svårt att bestämma vad vi skulle se, men tillslut blev det en moppefilm och tillslut sa jag att vi skulle kolla på en "riktig" fil opch då blev det "Pistvakt". När den va slut körde Danne hem mig och Stefan till honom. Jag hann knappt komma innan för dörren innan jag somnade. Det är jobbigt att se på film, äta plättar och godis och dricka mjölk.

Tycker om min Stefan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0