Nu är hon igång ingen!

Hej på er!

Nu är jag tilbaka mina kära läsare. :) Eller jag vet att det finns några som iallafall har saknat mtt skrivande ;)

Dagen har varit väldigt speciell., Vaknade vid sex när det var dags för Stefan att gå upp. Låg visseligen kvar i sängen en liten stund och nöjt av mitt underbara sällskap! Tack älskling! <3 Vid halv sju fick Stefen lite panik när han upptäckte vad klockan var. En stressad kille jag helt plötsligt fick var inte det jag hade tänkt mig precis. Vi skulle ju äta frukost tillsammans idag "/ Men men, det kommer en dag i morgon med! :)
Men jag följde  honom halvägs till jobbet med min underbara Doris nära mina ben. När det var dags att skilljas åt var det dags för ett par stresade kyssar.
Jag fortsatte då min lilla morgonpromenad med Doris. Mysigt att vara uppe i Kinna så tidigt pch kolla noga på hur allt ser ut innan det är folk, bilar, bussar och cyklister överallt. Och dessutom när det är mörkt. 

När jag kom hem var det min tur att bli lite stressad. I undrar på om jag skulle åka med Cathrin eller om jag skulle ta bussen... När jag inte fick når svar av Cathin tog jag för givet att hon inte hade sett det så vid 0805 traskade jag bort till min milla buss. När jag kommer till skolan och går in i Olsagårdssalen fick jag syn på ANNIE! Oh, vad jag har saknat henne! Min lilla Annie! <3 Väl i skolan denna dag var det dags att testa studensmösser. Jag och Annie tog i princip likadant  "paket" kan man säga. Det betod av:
- Stuntmössa (Givetvis!)
-Champanjeglas
- Och jag tog mig ett par trosor :)

Efter att vara klar där var det en ganska så lång tid tills den första lektioen skulle börja. Under den tiden satt jag och mina kära vänner ner för att ta ett litet samtal. Eller vi pratade ju om allt precis som vanligt! :) Där vi bestämde ett jag skulle göra en viss grej efter skolan.

Dags för en avrundning tycker jag allt nu. Börjar få lite kramp i fingrarne nu, har ju inte skrivit såhär mycke på länge! :)

Jag gjorde det jag skulle när jag kom hem och det var som vi anntyde flickor. Nu återstår det bara att se hur det blir med. Men det kommer blir bra det kan jag lova er! :)

Ha en fortsatt trevlig afton!

/ Johanna




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0