Det går inte att undgå!

Det går inte att undgå att prata om det underbara vädret vi har!

Även idag har jag och Wilma spelat en hel del fotboll med Doris. Direkt efter maten gick vi ut. Vet inte hur länge vi var ute. Men länge var det i alla fall. Precis innan vi ska gå in säger Wilma: "Hanna, kom och lägg dig här jämte mig." Visst tänkte jag. Vad är det nu hon vill att vi ska göra. Och i samma veva som jag lägger mig ner ( så otroligt klumpig jag känner mig då!) säger hon: "Hanna, vi ska kolla på molnen där uppe och berätta vad vi tycker att de liknar." Varför inte?tänkte jag då för mig själv. Hur ofta händer det att ens syster eller liknande säger så?
Nu längtar jag ännu mer till att våran lille/a ska komma ut och växa sig stor och säga " Mamma och pappa, kom och lägg er här jämte mig så ska vi kolla på molnen". Fast kanske dock inte så ordagrant :P Jag längtar tills tusen!


Sommarhuset! :)


Doris och Wilmabus! :)


Den otillåtna dragkampen mellan djur och människa (eller över huvudtaget)


Hippi Wilma har anlänt. Docken kort tid :D

Ska kila och ta in hästen nu men ta hand om er!

På återseende!

Over and out!

Johanna


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Wilma e så go !! :) måste bara träffa henne nu snart igen, d var ju ett tag sedan om man säger så :/

2009-04-17 @ 13:46:49
URL: http://enrocksessas.blogg.se/
Postat av: Annie

Shit vad doris såg ut att ha vuxit på den ena bilden :P haha

2009-04-18 @ 14:05:12
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0