Fullspekad kväll

Är riktigt nöjd med denna kvällen. Blev först att vi for till Mikael och fixade och kolla lite med bilen. När klockan sedan började närma sig tio snåret for vi alla hem till Stefan och fixade lite mat som vi hade köpt. Idag serverade Johanna taco med kyckling i ställlet för köttfärs, och till efterrätt min efterlängtade fruktsallad. Fast inte med glass eller grädde ute med vaniljvisp. Mums sa det i magen :) Och gjorde extra mycket så jag kan ha det till frukost imon. Fast dock inte med någon vaniljvisp :P
Blev även att vi kollade på lite filmer. Bland annat Patrik 1,5 och Yesman. Två riktigt bra och roliga filmer. Båda kan jag då rekommendera! :)

Nu ska vi i alla fall sova och imon blir det till att åka och kolla med bilen om den funkar som den ska och även att vi far hem till mig. Förberedda lite inför Lygnevi på lördag. Stefan har fått för sig att vi ska åka dit. Han kan ju visserligen göra sällskap med mamma och pappa. Men vi får se hur det blir. Det är ju två dagar kvar :)

Natti natti på er!

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

Låter underbart Johanna. Hoppas allt går bra och det inte uppstår några problem.. :)

2009-05-01 @ 08:09:32
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0