Lov med en massa arbete

Det känns så retligt att vara inne när det är så fint väder ute. Jag vill bara springa ut, utan varken strumpor och skor. Slänga mig på en äng och bara vara. Lägga ansiktet mot solen och bara njut av den varma solen.
Men nu sitter jag i stället här inne på jobbet och arbetar i stället. Men det är inget fel på det. Det känns väldigt bra sen när det är lönedags och "pengarna rullar in som det ska" :D * ha ha*

Men när jag slutar ska jag njuta utav solen med antingen en ridtur eller en promenad med Doris. Får se vilket jag väljer. Eller om jag tar både två.

Dessutom som grädde på moset så kom vagnen idag. Vilket gör att jag längtar hem ännu mera. Vill ju sätta ihop den och testköra hela kvällen! :D Undra om den är så som jag hoppas att den är, vilket ska vara precis som på bilden. Det återstår att se.

Näe, nu ska jag fortsätta jobba efter trefikan.

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: madde

mm man får sånna sommarkänslor när det är fint*tycker synd om dig som har annat att göra

2009-04-06 @ 16:17:06
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

jo det har du rätt i du får ju pengar för jobbet sen

2009-04-06 @ 21:04:29
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0