Lugn dag

Idag har det faktiskt varit en relativt lugn dag ( och det var inte igår :O ). Har visserligen haft stadskörning i Borås i dag. Visst även idag var jag SÅ nervös men det gick faktiskt kanonbra! :) Både i stan och när vi övade omkörning på vägen dit. Så även idag har jag gjort framsteg i min körning. Klarade föresten ett litet datorprov med. Så nu är det bara två kvar :) * I´m so happy* :)

Har även tagit mig en ridtur. Vilket även den gick mycket bra. Han är så duktig min häst! Red visserligen i ridhuset så han var inte så himla farlig. Han börjar nog även han tycka att jag är "lite" tung nu. Precis som vissa andra :D


Dessa underbara ridturer! Jag älskar de!

Nu ska jag kila, men vi hörs.

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0