Nya rader

Nu sitter jag här vid datorn igen. Det har gått två dagar utan en anda rad från mig. Men den ena datorn hemma har gått sönder och så hade det varit så fint väder ute att jag inte då har haft tiden heller för att sätta mig ner och skriva. Men nu sitter jag i alla fall här. Men det är bara för att jag väntar på bussen som ska ta mig hem till mig.

Igår fick jag ett härligt samtal från Bosse och han undrade om jag hade skaffat någon säng ännu. Nej svarade jag snabbt opch jag visste redan från första stund att han hade en att erbjuda mig. Så han kom snabbt bort med den och där står den nu. Det är inte klockt vad man nu känner att det äntligen är dags. Eller snart i alla fall. Är bara 6 veckor och 4 dagar kvar. Nedräkningen är i full gång :) Så nu har jag i allt! Slipper tänka och stressa för vad man mer ska inhandla.

Men nu måste jag kila. Bussen väntar ju tyvärr inte. Men jag ska försköa återkomma mer i kväll. Annars kommer det i mon på jobbet ;)  * ha ha *

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jo ja förstår dig! Skulle båe veta och inte veta....



händer i helgen?

2009-04-24 @ 12:03:31
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: clin

så lite så :)

2009-04-24 @ 16:42:56
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0