Tråkigt

Gud vad jag har haft tråkigt sedan jag lämnade Jasmine. Sitter ju här helt själv eftersom Stefan är på jobbet fortfarande. Fast nu vet jag i alla fall när han kommer hem. Och det är snart! Åh vad jag längtar! :)

Har under tiden han varit borta hunnit med att lästa lite olika bloggar utan att behöva höra " Måste du sitta där och vara osocial?!" och även läst lite på Aftonbladet.se. Där jag upptäckte att vissa saker blir jag bara så arg på. Bland annat förstår jag mig inte på människor som hela tiden måste ta kort på kändisar och vad de sysslar med och vad de gör! Hur orkar man med det?!

Nu sitter jag i alla fall här och fördriver tiden med att kolla på hocky. Eller snart i alla fall. Ska bara bli klar här först. Hörde i alla fall att det står 0-1 till USA.

Men nu ska jag vandra. Orkar inte sitta här längre och ha det tråkigt!

Hörs senare!

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha ok.. Bra att du är så bestämd.. Vi får hoppas att du kommer i form fort efter graviditeten..

2009-04-29 @ 21:43:13
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Härligt :) Hon hade väl inte heller så mkt att gå ner då.. Man går ju ner en del när man ammar med :) Det ska du väl göra?

2009-04-30 @ 10:50:57
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0