Denna dag ...

Denna dag har vi spenderat hos morfar med kusinerna och resten av släkten på mammas sida. Det var  inte igår vi alla var samlade på ett och samma ställe. Med trevligt var det. Kunde sitta och kolla på Idas mage länge länge för att  se om min var större. Även om hon har två barn sedan tidigare tycker jag att min var lite större faktiskt. Men hon ska ju visserligen inte ha förens i augusti *haha*. Det serverades god mat och även efterrätt. Men mellan mat och efterrätten blev det att underhålla sig å ett eller annat sätt. Bland annat så höll jag, Gustav, Emma och Viktor oss i form genom att spela kubb. Där jag och Gustav vann två av två gånger. Vi spelade även krocket en gång med och även där vann jag. Just nu har jag nog borde tur i spel och i kärlek. Vilken lycka! :)

Även Doris fick följa med denna gång och det var mycket uppskattat av de andra barnen. De höll nämligen på att leka med henne hela tiden i princip. Enda gången hon fick vara själv var när jag och hon tog oss en promenad :) Ha ha*

Lite bilder från dagen


Kollade även in årets nykomlingar i fårflocken :)


Emma och Viktor leker med Doris på en av alla stora åkrar :)


Full fart! :)

De nästa boendet kanske? :)


Johanna bara älskar de!:)


Efter middagen bar det av hemåt där Cony väntade med även pizzadags som det skulle bli idag.
Själv sitter jag här och kollar igenom min filmlista. Har redan kollar å den "nya" Bond filmen, Rallybrudar, 27 dresses men även Natt på museét. Mycket spännande filmer ;) *haha*

Ska nu återgå till mina filmer. Hörs senare!

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud vilket mysigt litet hus :)

2009-04-13 @ 23:31:16
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0