Helgen

Helgen är snart slut och denna helgen har faktiskt varit bra. Lite olika saker har vi haft för oss. Bland annat ett besök på GeKås, 50-års kalas, party hos grannen, ridit, varit ute med hunden och bara tagit det lugnt.

Redan klockan 6 for vi igår morse. Anneli, Erik och jag. Resan blev precis som jag hade förväntat mig. En massa skratt, fjanteri och självklart sjunde vi till dålig musik :D Men vad gör man inte för att bjuda på sig själv lite grann? :)
Efter en timme var den resan slut. Var framme lagom till det öppnade och inte en människa var inne. Eller jo det fanns la en och annan, men det var lätträknade. Hittade lite smått och gott där inne. Till mig själv köpte jag bara några saker, ett par beige chinosbyxor, en svart klänning med vita blommor på, ett rosa linne,en t-short med tryck, två bh och två par skor. Köpte en hel del barnkläder med. Jag kunde bara inte stå emot, även om mamma sa att jag inte skulle köpa så mycket (A) Men sen blev det lite till hästen med och självklart godis!

Senare på kvällen bar det av på 50 års kalas hos svärmor. Där bjöds det på god middag och även lite sällskap. Blev även att ha följe med Wilma ute i det "fria". Där vi tog oss en och annan promenad, gungadeoch kollade runt i naturen där Wilma var i spetsen

Vid sex bar det av hemåt för att ta sig en matbit hos grannen. Där det även blev lite skitsnack och filmmys. Och självklart tårta! Gräddtårta med jordgubbar. Man känner verkligen att sommaren är på väg nu.

Lite bilder från bilfärden hem från GeKås och även från kalaset


Erik och Anne på väg hem


Wilma gungar som en tok :)


Gullunge! <3


Hade även lite pilkasting


Pappa och Wilma på brygga upe vid Hedgärdessjön där kalaset fölls.


Idag har vi inte gjort så mycket. Är så trött sen igår. Men vi har i allafall varit ute och gått  ( jag och Stefan) med Doris, Tagit oss en ridtur (Jag och Emma red medans Stefan gick med Doris.), tagit det lugnt ,kört till flygplatsen och kollat på Hockey.
Anlendningen att vi fick köra till flygplatsen var för att pappa skulle till Belgien igen. Kommer hem igen på fredag. Allt detta Belgein resandet. Fast denna gången skulle han även kolla på en ny lägenhet. Hoppas att det blir nåt, kanske kan fara dit till sommaren eller sen sommaren/hösten. :) ( längtar på ett beslut).

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen på fyran för at sedan ta mig en liten dusch.

På återseende!

Over and out!

Johanna


Kommentarer
Postat av: Alexandra & Maria

vilka jättefina bilder=)

Ser skönt ut..

2009-04-06 @ 08:33:44
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0