Kvällens uppdrag

Nu har jag kommit till ro. Sitter nu och kollar på "Spårlöst". Dagens avsnitt handlar om en 24 årig kille som blev bortadopterad när han var 20 månader gammal. Hans mamma lämnade honom hos grannfamiljen och sa att hon skulle komma tillbaka men det gjorde hon aldrig (lite en dagens avsnitt).

När jag kom hem vid halv sex slängde jag snabbt i mig maten (för att hinna med att laga mina byxor som jag gjorde sönder när jag cyklade till jobbet i morse) och för att ta med hundarna till hägnet, plus att mocka hos hästen.
Väl i hänget blev Doris som galen. Det är bara för underbart att se henne så himla sprallig och glad. Hom fick nämligen vara lös först. Efter 30 minuter släppte jag Vissla och så fick hon med leka crasy. Men precis innan vi skulle vandra hemåt igen fick de leka tillsammans. Fast Doris kunde ju som vanligt inte hålla sig bort från dammen och var i stort sätt där i hela tiden :D Så nu är hon ny badad med ;)


Doris i mitten av sin lilla damm :)


Hopp, jag leker råddjur :D


Racer Doris på antåg :)

Vissla den lilla raringen :)

Har ännu inte hunnit packa upp min vagn men det kommer som nästa punkt på min lista. Eller snarare i nästa paus. Längtar ju så!

Ska återgå till mitt program nu. Men kommer kanske tillbaka när jag packat upp min lilla vagn. Men så länge:

På återseende!

Over and out!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0