Måndagkväll, filmdags

Eftermidagen är nu slut och kvällen har stigit på. Fort har det gått med. Har inte hunnit med så mycket jag trodde i alla fall. Men nästan :) Hundarna är alltid lika glada när jag kom hem. Känns så skönt när man kommer hem och man känner sig verkligen så efterlängtad. I just love it!

Just nu har jag slått mig ner och har det bara skönt. Kollar även på " What happend in Vegas". Har inte hunnit kolla så mycket ännu, men den verkar rätt okej faktiskt :)

Skolan idag har förövrigt varit kanon. Dagen började med svenska. Gjorde ett litet papper med och sedan fick vi sluta. Den efterlängtade lunchen var kommen. Idag serverades köttfärssås med spagetti. Fast i mitt fal blev det den vegitariska menyn, tomatsås med spagetti. Mycket gott även detta :) Sedan bar det som sakt av till Kinna, och sedan tillbaka till skolan. Då återstod bara Naturkunskapen och Historia.  En mycket lugn dag måste jag säga.

Ska vi se om vi kan hitta ett bra sätt att avsluta detta på. Ett ordspråk kanske?

För varje 60 sekund av liska förlorar du 60 sekunder av lycka





Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0