Tisdag, åter en slapp dag

Det börjar ta på musklerna att gå upp varje morgon så här efter lovet. När klockan ringer vill man bara ligga kvar och  åter få somna om. Åter komma till sovlandet så fort som möjligt.  Men det går inte.Plikten kallar. Hunden hoppar på en och vill ut. Ut och springa av sig som en tok så som hon alltid gör :)

Vad har hänt? När man kommer till skolan börjar man dagen som vanligt med lektionen. Sedan när man ska ha de andra så är den antingen blivit inställd eller så är den frivillig. Vad händer? Visst vi går sista året och så, men i alla fall? Det känns lite knass att nästan varje dag få sluta ett par timmar tidigare.

Nu har jag i alla fall satt mig ner för att ta det lugnt och få i mig lite mat. Har hunnit äta två mackor och en kopp te. Dricker en till nu och även en kopp med "Varma koppenkyckling". Mycket gott. fast det lev lite för mycket vatten i varma koppen. Smakar mest vatten. Men ja ja, whatever.

Senare, snarare efter fyra, bär det av in till Kinna. Ska byta mitt fina armband jag fick av Stefan på alla hjärtans dag. Det var lite stort "/ Blir nog även en romantisk fika  på samma gång. Eller romantisk och romantisk. Vi får la se hur det blir me den saken på ett café ;) Sedan är det i alla fall av hem till mig. Där kan vi i alla fall ha det mycket mysigare!





På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: ja eller hur! Att ha häst hemma é bäst :)

2009-02-17 @ 20:28:10
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0