Tisdag, giftemålet blir av! :)

Denna dag har garanterat varit årets största och kommer nog så förbli. Det är inte varje dag svenska prinsessan förlovar sig med sin prins! Detta är nått vi måste hålla efter och ta hand om. Tänka sig att Svenska prinsessan Viktoria till nästa försommar gifter sig med sin prins Daniel, hertig av Västergötland. Underbart!




Själv sitter jag och kollar i den nya H&M katalogen och funderar flitigt över vad jag ska beställa. Funderar på snygga skor och lite annat smått och gott. Men det är än bara funderingar ännu. På tal om att beställa så beställde jag en ny jacka till sommaren och även en baddräkt.

Denna snygga baddräkt! :)
Baddräkten



Och jackan! :)

Ska nu återgå till mina funderingar.

På återseende!

Over and out!

Johanna



Kommentarer
Postat av: Angelica L

Jag tror att det kommer bli jättefint :D

Hur är det idag ??

Kram

2009-02-24 @ 19:18:13
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Pao

Skit fin baddräkt, om man nu hade en kropp för den :/ (det har ju du)

2009-02-26 @ 10:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0