Måndag morgon

God morgon!

Måndag morgon och alltid lika jobbigt att gå upp ur sängen. Men denna måndagen var det så mycket jobbigare än i vanliga fall. Måste ha att göra med att jag vaknade så tidigt. Men men, what ever.

Helgen har varit rätt lugn faktiskt. Skönt! Var i Borås på lördagen hos Victor på middag i den nya lyan. Fast middag kanske man inte enbart ska kalla det. Killarna hade redan på fredagen kommit dit och lanat. Vilket satt i på lördagen också. Så jag och min kära vän Sara fick allt unna oss själv framför tvn men film och taco. Men det hände allt i bland att vi fick besök av våra käraste :) Men till att tillägga, väldigt sällan :)


Sitter i alla fall nu hemma och funderar på att lägga mig framför tv och glo lite. Kanske sätta på en film eller nått. Ska inte till skolan idag nämligen. Brände sönder min tunga igår, så det blir till att vara tyst idag... Uscha! "/


Men men. Till sist ett par väl valda ord:

Folk som snackar skit är bara missnöjda på vad de själv saknar


Tack för mig! Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0