Ny dag, nya möjligheter

Hej!

Gud så skönt det är när läraren ska åka iväg och iställer blir det hemuppgifter. Underbart! Då man samtidigt kan ta och sova ut de sista sömnhormonerna som man i vanliga fall brukar bli väckt mitt i.

Idag blir det ett stort 20 års kalar för min lilla Stefan. Får se när jag åker till honom och hjälper till med maten. Gissar på att det blir runt ett jag far däråt ( men innan ska jag hinna ut med Dorisen ett par gånger till och även mocka hos hästen). Undra hur mycket folk det kommer ikväll. Kommer hela lägenheten bli full av folk? Eller blir det bara de närmsta. Det återstår att se.

Näe nu får det bära av ut i det snötäckta landspaket, bort till hästarna och ut med hunden på samma gång.

Over and out!

Johanna








Grattis återigen älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0