Snart är det dagen då två blir tre

Nu är det inte långt kvar tills hela min familj åker iväg till Belgien för att spendera två veckor på semestern. Detta betyder att jag, Stefan och den lill* har hela huset för oss själva. Vilket ger oss som föräldrar chansen att lära känna denna nya individ och se hur vi kommer klara oss helt på egen hand.
Det känns verkligen speciellt och kan inte beskriva med ord hur det kommer vara. Men jag vet att det kommer bli bra. Kommer hitta på massa roliga saker. Hoppas att det kommer vara fint väder så man kan gå på picknick, åka till Allum ( än en gång och handla desto mer än idag :) ), kanske åka till havet eller bara till sjön och bara vara.
Ingen av oss kommer vara så himla pigga. Det är ju ett nytt äventyr som börjar för oss. Vilket gör det hela så mycket mer spännande än en vanlig vardag mitt i veckan, mitt i sommaren och semestern. Åh vad jag längtar!

Snälla kom ut nu eller sätt i gång mig, så jag kan känna denna underbara känsla att ha nått nytt på mitt bröst, nått som jag och den jag älskar har skapat och burit tillsammans.
Få känna denna underbara känsla som så många har beskrivit för mig ska vara bland de bästa känslor man kan känna här i livet.
Nu är det upp till oss att göra den till det bästa! Göra oss till de bästa föräldrarna vårt/våra barn kunnat få. Inget kommer få trycka ner oss. Vi är unga men dock lika bra föräldrar som de som har väntat längre! Vi kommer klara detta galant, så är det bara!

Klart slut!






Kommentarer
Postat av: malin

Gud vilka fina bilder!!

2009-06-14 @ 21:13:03
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: christine

vilka fina bilder!

är så fint med gravida tjejer/kvinnor!

2009-06-14 @ 22:22:05
URL: http://doux.blogg.se/
Postat av: alma

fina bilder!!!!!!

2009-06-17 @ 11:03:08
URL: http://whatalmawears.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0