Full fart på fredagen

Gud vilken dag det har varit. Vaknade ju vid tolv idag och sen dess har det varit fullt upp. Efter promanaden med Doris gick vi in och åt både två. För min del serverades det flingor med en kiwi. Och sedan var det dags för ytterligare lite vila. Men när vilade kände jag redan efter en timme att jag började bli hungrig igen. Denna gången fick det bli  laxburgare med coscos och en morott. Mums!

Redan när jag vaknade tänkte jag att idag ska jag göra något vettigt inför vad som komma skall. Så idag har jag städat mitt rum. Riktigt snyggt blev det. Dammsög sängen och golvet, torkade även golvet och alla andra ytor där det kommer damm och sedan bara lite ihop plock av kläder. Men nu är frågan hur ska jagh klara av att hålla det rent? Visst för mig är det kanske inga problem men Doris fäller ju så dammsuga måste jag ju göra varje dag plus att Stefan vet inte riktigt hur man håller rent :D Men jag är ju så duktig så jag plockar ju upp efter honom. Som om jag vore hans lila mamma. Men det är lika bra att börja redan nu :)

När vi var ute och åkte innan kände jag hur värkarna började komma sakta men säkert. Först trode jag att "Shiit kan det vara dags?" Men icke sa Nicke. Det var bara de där förbaskade förvärkarna som kom krypande :P Men jag måste ju hålla den lilla-e inne denna helgen. Mervi har nämligen sagt att den får inte komma eftersom hon inte är hemma. Så det är bara att lyssna på de äldre *skämt åh sido*

Men nu ska jag fortsätta vara lite social med Erik och Anneli.

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: mammagladh

Vad spännande att vara så nära förlossningen!



http://mammagladh.blogg.se

2009-06-06 @ 08:28:43
URL: http://www.babymind.se
Postat av: Annie

Bra då behöver jag inte oroa mej eller gå som på nålar förrens det piper till i mobilen :P :)

2009-06-06 @ 11:24:33
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh va spännande Johanna :D Pirr Pirr i magen säger jag bara :P

2009-06-06 @ 11:49:47
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0