Allt kommer ikapp en en gång i livet, minst!

Nu när allt börjar komma ikapp känner jag en väldig press. Massa saker ska man hinna handla innan juni. Kläder ska inhandlas (visseligen redan påbörjat) , lika så spjälsäng och andra småsaker. Vagnen är ju redan fixad och så. Visst jag ska handla i princip allt när vi far till Ge-Kås men i alla fall. Jag vill ju hinna köpa nått åt mig själv med nu när det börjar bli varmt. Kunna ge mig själv lite tid innan det är försent. Inte bara tänka på vad jag ska köpa till den lille / lilla. Men men, det kommer säkert när allt in införskaffat :) Men jag vill ju ha den tiden nu. Nu när vädret är så underbart och livet leker. Men nu är det som det är, och jag är glad för det! Jag älskar det!

Sitter nu och väntar på att min älskade Stefan ska ringa. Vet att han sitter hos sin mor och äter våfflor. Det är ju redan gjort här hemma hos mig. Det ska man ju göra när det är ljust ute så man verkligen till 100 % kan njuta av de i solen.

Jag vet verkligen itne alls vad jag ska skriva. Men några rader blev det i alla fall.

På återseende!

Over and out!

Johanna


Katterna har fått vårrus i sig! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

åååh jag vill också ha vår! Här är det bara snö snö snö och mer snö...och då bor jag inte ens i norrland! :(



hoppas du får en trevlig dag :D

2009-03-27 @ 16:57:11
URL: http://hagganmaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0