Behov

Som jag skrev igår är jag en slöaser av pengar. Fast i bland klara jag trots alla fina kläder, skor och andra saker jag vill ha, att även ha kvar några hundra kronor i månaden. Enbart för att jag skiter i att beställa det som jag SÅ gärna vill ha! Det är inte illa för att vara mig. Men nu börjar det bli jobbigt. Sitter och kollar på ett nytt regntäcke till hästen. Det han har nu är helt slut. Ingen impregnering kvar och även lite sönder. Så nu har jag lite svårt att bestämma mig för vad det ska bli för något. Har två olika att välja emellan.

Antingen detta:                                                                                      Eller detta:

 

Tycker båda är grymt snygga. Men faktiskt så lutar det åt att det blir det brunrandiga. För det är inte ofta hästar har täcken med lite med färg och mönster. Så det slutar nog med att jag beställer det brun gröna *hi hi* Slut på alla pengar, eller nja inte riktigt

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: madde

ja visst är det kärlek tänk en dag att komma hem och de inte skulle göra det de brukar då skulle det kännas tomt.vad har du gjort idag då?

2009-03-04 @ 13:27:52
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0