Dagen är förbi

Ännu en fredag är nu avverkad. Det är inte klokt vad tiden går fort! Ska det fortsätta i detta tempo så kommer jag ju dö jättesnart! :O Näe usch, varför säger jag så? Inte bra sagt Johanna. Inge sådana tankar för din del. Så ska man ju inte tänkt. Näe nu skiter jag i detta. Dagen har spenderats i skolan med trevlig sällskap och mycket skratt. Samt en del skolarbeten och även kollat film. Idag blev det "Kocken" vi kollade in. Efter att ha sett en timme tycker jag den verkar helt okej faktiskt. Man fick ju sig i alla fall några skratt då och då.
Mat blev det ju så klart med. Idag var det fisksoppa utan fisk. Underlighet tycker jag allt. Det är ju inge trevlig att äta om man inte har trevlig sällskap. Och självklart hade jag det, Maria, Matilda och Cathrin gjorde mig sällskap runt bordet. Tänkte inte ta och berätta om vad skolan i övrigt har handlat om. Det har nämligen inte varit någon speciellt faktiskt.

Veckan har i övrigt varit kanonbra. Precis som alltid. Har ju haft vissa lediga dagar med och det tackar man ju aldrig nej till. Då har man haft tid att göra andra saker som fixa och dona med skolarbeten eller vad som helst i princip. Har ju blivit en heldel ridning med. Det kan man ju bara inte vara utan. Fast jag undrar hur jag ska klara mig till sommaren. De första månaderna klarar jag ju, men sedan blir det allt ridning igen. Det bestämmer jag från och med nu! Det kommer ska ingen annan bestämma. Mina beslut tar jag och ingen annan! Inte sant?

Nu hör jag att sängen kallar på mig. Den tycker nog att det är dags för mig att sova. Ska ju till jobbet imorgon och tjäna massa med pengar :D Men så länge;

På återseende!

Over and out!

Johanna

Denna varelse ska stanna hos mig tills dens sista dagar. Klart slut! Det är slutpratat!


Kommentarer
Postat av: Annie

Kanske det, men jag känner henne inte längre iaf!!

2009-03-21 @ 01:50:56
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja, jag skrev ju det att jag inte känner henne/dej :-O Men jag umgicks med dej i vintras och höstas och då var du inte den samma heller.

2009-03-21 @ 15:25:22
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0