Dagens

Passar nu på att när jag ska vandra bort till sängen för att säga God Natt. Detta inlägg blir både dagens första men även dagens sista. För som sagt så vandrar jag och min älskade älskling ( och visserligen Doris med) till sängs för en underbar natts sömn tillsammans. Måste njuta av dessa stunder vi har tillsammans, de är ju inte så ofta längre. Eftersom ha måste hålla på med sitt körtkort. Men då förstår jag inte varför han inte gör det här med mig? Ja ja, det har inte med saken att göra.

Nu ska vi vandra till sängs. Höres!

På återseende!

Over and out!

Johanna

Älskade och underbara hund!

Kommentarer
Postat av: Tess

hoppas du får en toppen vecka :)



Kram

2009-03-30 @ 00:36:31
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0