Dags att ta farväl av dagen som varit och vandra in till sömnlandet

Det är skönt att ha studiedag imon. Ska allt få gjort allt jag har hemma. Bland annat ska jag göra klart Naturkunskapen ( lite om vad som händer med kroppen när den kommer i kontakt med doping), svenskan, öva inför Historiaprovet ( som är på fredag), göra pizzabullar, rida och återigen cykla med Doris. Men först av allt ska jag till körskolan åter igen. Det börjar närma sig nu! Snart är det min tur :) Ska vara konsentrerad till 1000. Har ju även lektion på torsdag.

Sängen ropar mitt namn. Det är dags, dags att fa farväl av dagen som varit. Vandra in i landet där alla drömmar är verklighet. Men först måste jag komma upp, få av mig kläderna och lägga mig till rätta och sluta mina ögon. Försöka komma bort så fort som möljigt. Jag vill se vad som är tänkt att hända denna natt. Är det nått som kanske till och med blir verklghet senare i livet. Det återstår att se. Nu börjar det bli bråttom. Jag måste skynda, skynda mig så inte porten slår ingen och jag inte hinner. Så nu avslutar jag mina rader med ett "Adjö"

På återssende!

Over and out!

Johanna



Snart är sommaren och de sköna ridturerna tillbaka!

Kommentarer
Postat av: angelica

Det är bra, så det ska låta :)

Kram

2009-03-10 @ 11:55:35
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: Annie

Du får jätte gärna tycka att din hund är den mest perfekta i hela världen.. Det jag reagera över o blev förbannad över är att du provocerade.. Kanske inte var meningen från din sida men jag tror att du tänkte en pyttesmula på just det.. Skit samma, nu ältar vi inte detta mer.. Kunde bara inte vara tyst om de längre så var tvungen att yttra mej, men nu har jag fått sagt det och nu är det lugna puckar igen!!

2009-03-10 @ 12:31:08
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0