Doris har fått vårfnatt!

Doris har fått vårfnatt :) Var borta i stallet innan och vem får då inte fnatt och skuttar runt i en ring efter sin egen svans? Det var ju inte hästen, utan det var Doris. Hon kan verkligen få en på så bra humör min lilla skrutta! I Just Love her!

Just nu sitter jag inne på Tradera och lägger bud på en vagn jag bara ska ha! Så snygg, stilren och behändig! Önska mig lycka till. Har bara 35 minuter kvar! :S

Lägger även in lite bilder från gårdagen. Tog mig inte tid igår för att skriva ett par rader nämligen.


Älsklingen och Vissla


Och självfallet hittade Doris en lite damm hon bara skulle ner i :)


Min vackra lilla hund! :)

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Erika ♥ Min resa från 124kg!

åhh tack!! värmer! allt bra? va e de för ras på vovven?=)

2009-03-23 @ 20:30:51
URL: http://misserika.webblogg.se/
Postat av: Alexandra :)

Söting till hund! :D

Sv: hihi tack så mkt :)

2009-03-23 @ 20:38:37
URL: http://alxxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0