En spännande vecka på G

Denna vecka känner jag har mycket att ge. En hel del i skolan, men även roligare saker  som självklart står överst på listan. Bland annat besöket på GeKås på fredag med Anneli och Erik. Sedan på onsdag och torsdag är det fyra körningar.
Men idag står barnpassning överst på listan. Mamma ska iväg med sina väninnor, pappa är och gymmar och Emma ska till sin ridtränare och passa hennes barn. Så det blir för mig och Wilma att hitta å något riktigt kul. Får se vad det kan bli. Någon som har nått förslag på vad man kan hitta på med en sex snart sjuåring så skriv gärna en kommentar. Kom på att det blir nog att kanske baka någon gott och sedan sätter vi oss ner vid dator för att kolla in några nya filmer. Måste få några fler på min meritlista :P

Ska bege mig ifrån datorn för att kolla vad jag ska inhandla på fredag i barnaväg. Fast det blir nog även att göra några små läxor med!

På återseende!

Over and out!

Johanna


Precis som vanligt på söndagar begav vi oss ut i skogen på en solig och härlig promenad! Här på bilden har Stefan precis gett Doris en pinne som hon på något underligt sätt höll på att leka med i evigheter. Härliga hund! <3


Wilma busunge och jag för lite mer än ett år sedan :) Vad vi har förändrats!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Dumma Erik... Lovar en sak men men får ta det en annan gång

2009-03-31 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0