Lördag eftermiddag

Har varit hemma ett par timmar nu och har hunnit med att rida och äta mat. Kanske inte låter som så mycket för världen med det är det. Tro mig! ;) Måste ju ha i mig mat nu för tiden. Under tiden jag var ute och reda hade jag en snäll pappa som tog med Doris ut på en liten runda. Blev nog inte så lång eftersom han nog är lite sjuk. Dessa klena män som de kallar sig ;) Blir till att ta en cykelrunda med Doris sedan kväll när Stefan kommer. Min älskling ska vara här hela veckan ut. Blir inte att han är här så ofta längre. Han känner att han måste vara hemma. Stackars min älskling, som känner sig tvingad att vara hemma! Elakt tycker jag!

Men i alla fall. Nu sitter jag här i min ensamhet och pratar lite allvar med Malou. Vi har det lite smått besväligt nu med ett par unga män som tror det är äldre och visare än vad de är. Och i mina ögon just nu med är ett par jävla idioter!

Jaja, skriver mer senare.




Längtar tills sommmaren och en härlig kväll med dessa flickor. Fr. v Sara, Malou, Jag och Therése


På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: madde

längtar åxå till sommaren,kika gärna in och kolla mina nya bilder från hemmet,kommentera:)

2009-03-08 @ 01:31:39
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Tess

hej hej allt bra idag?

härlig bild med vännerna :)

grabbar har ju en viss tendens till att "vet" allt :/

2009-03-08 @ 12:36:23
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet vad du menar att pratat alvar med Malou. Anton berättade något som jag tror det handla om.

2009-03-15 @ 13:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0