Ny dag, nya möjligheter

Även denna morgon tog vi oss en cykeltur. Och precis som igår var det så otroligt skönt att komma ut och röra på sig. Får springa av sig och visa sina vårkänslor. Doris visar sina på ett riktigt valpsätt. Hon ska bara leka dragkamp med kopplet. Men, nja, det är inte speciellt populärt hos mig. Inte under tiden vi cyklar, men inte annars heller. Nog skrivit om det! Men nått som var nytt för dagen var att vi hörde tranorna med. Det är inte varje dag :)
När vi hade cyklat en bit möte vi en trevlig person Jag hade aldrig träffat henne eller inte ens sett henne innan, men hon pratade på som om vi kände varandra ( det är så trevligt med sådana människor som verkligen kan prata med alla!) Efteratt vi pratat ett tag fortsatt vi åt ett håll och hon åt det andra. Hon fick mig verkligen att komma på ännu bättre humör! Underbara människa!

Slog på stort idag och tog oss en cykelrunda på ungefär en timme. Så nu har jag en förhoppningvis en relativt trött hund jämte mig. Men när jag kommer hem igen vid halv fyra kommer hon vara lika pigg igen så då blir det att ta sig en riktigt långrunda :) Fast denna gången till fots

Får ta och dra mig tillbaka. Ska till körskolan idag igen och köra och boka om mina lektioner. Ska ta det mer in på varann. Och efter besöken där bär det av till Kinna och göra lite ärenden. Får ju inte skriva vad jag ska göra för en viss person. Hon tycker nämligen att det är privat, men det är det verkligen inte! Men men...

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: madde

ja gör det*allt bra annars?

2009-03-19 @ 12:50:18
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0