Skola hemma?

Idag har det inte hänt mycket i mitt liv. Har spenderat dagen hemma med att plugga och göra saker och ting i mitt egna tempo. Känner att nu börjar det bli jobbigt med allt man ska göra i skolan. Så jag gör det hemma istället. Mycket lugnare och skönare.
Har därför gjort tre kapitel i Praktisk Marknadsföring B. Känner mig lite stolt. Men det var ju så mycket annat jag skulle hinna mer också. Som jag själv hade bestämt. Men när man sitter vid datorn och jobbar är det så otroligt lätt att slinka in på andra saker. Det börjar med att man sitter och pluggar en efter fem minuter då man tycker att det är tråkigt gör man nått men verkligen inte ska. Jag har tillexempel suttit och kollat på tex Tradera.se på saker jag skulle vilja ha. Har även blivigt att man läst andra bloggar. "Men det skulle jag ju inte göra!" säger man till sig själv. Men man lyssnar inte, man skiter i sitt eget bästa. Usch vad jobbigt!

Har även spelat fotboll med Doris ett par gånger ( Hon är ju bara för underbar denna hund!). Men ser verkligen hur hon fokuserar på vad som ska hända och vad hon ska göra. Minsta lilla rörelse och hon är med. Snacka om att vara på G  och även vilken bollkänsla :)

Nog om det. Nu ska jag fortsätta med mitt lilla skolarbete som jag så vanligt struntar i för tillfället och måste bara göra nått annat. *Suck på mig själv!*

På återseende!

Over and out!

Johanna


Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: godmorgon ja själv fyller ja år idag så blir väl mest massa kalasande :)

kika gärna in å kolla videon när min dotter sjunger för mej på sängen så söt



ha en bra dag kram

2009-03-17 @ 10:45:37
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0