Slappisdag

Heeej heeej heeej!

Vilken skön dag vi har haft här hemma jag och Doris.
Dagen började med att jag knappt orkade upp ur sängen. När jag tillslut kom upp tog jag på mig och gick ut med Doris och även släppte ut hästen. Men när jag kom in och ätit kände jag plötsligt hur trött jag blev. Gick upp och la mig och tänkte jag måste vila lite. Vilade visst gjorde jag det. Till klockan halv ett! :O Oj oj oj, tänkte jag. Hade då lite mys med Doris som hade sovit på min arm. Mycket mycket mysigt! :) Men nu är jag i alla fall lite piggare.

Har även tagit mig en långpromenad med hundarna. De två tror verkligen att det är en tävling. De tävlar om vem som kan dra mest. Visst var det skönt att slippa gå nu när men är i vecka 29+6 men ont i händerna fick man ju verkligen! Men efter om och om igen med tillsägningar så slutade Doris och tillslut även Vissla. När vi kom tillbaka släppte jag de i trädgården och Doris lekte med Vissla. Men Vissla var tydligen inte på lekhumör och sprang i stället och kring och luktade på allt annat . Denna hund! :)

Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv nio så jag kan gå och ta in hästen. Men tiden går ju inte fortare för det. Och dessutom så har vi ett "födelsedagsbarn" idag. Grattis svärmor på 50-årsdagen! Ses på lördag.

På återseende!

Over and out!

Johanna


Lite småäcklig bild tycker jag allt


Snygg dubbelhacka Johanna, noot!


Doris och Vissla


v 29+6

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jösses vad stor magen börjar bli! Har hör att barnen bli en avbild av föräldrarna... Hur blir det?! Hehe

2009-03-31 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0