Sommarbilder

Fick bara en sådan känsla att jag vill ha sommar. Passar då på att lägga upp lite bilder från Belgien :)


En Johanna, en Wilma och en Emma

Ja hon är längre, men jag är äldst. Hela tre år äldre :)

 

Brygge. En plats jag verkligen kan rekommendera stark! Nästan precis som Venedig. Fast här finns all den goda chokladen! :)


Det blir en dag på stranden! Wilma och jag tog oss flera underbara bad denna dag! :)


En mamma, en Wilma, En Emma och även en Johanna :)


Hela Familjen Bengtsson, Jag, pappa, en ledsen Wilma, Emma och mamma:)


En natt i Antwerpen. Emma, jag, mamma och Wilma på väg hem till lägenheten


Glass i stora lass? Ja tack! Jag, Wilma och Emma


En helt galen Wilma och en ännu galnare Johanna :)


Strandvandring, Emma, Wilma och jag


Sista bilder för idag får bjuda på Antwerpen längs kanalkanten :)

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh gamla Johanna :')

2009-03-20 @ 17:46:08
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Den spralliga johanna som jag tyckte om så mkt

2009-03-20 @ 20:52:52
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0