Söndagkväll

Det är nått speciellt med söndagar. De är verkligen en vilodag som man spenderar framför TV med massa dåliga filmer och andra dåliga program. I dagens TV tablå har det mest varit friidrott under den tiden man spenderat liggandes i soffan tillsammans med sin älskling och Doris som tvunget skulle vara med :) De måste jag starkt säga är det bästa med att helgen tar slut och det börjar om på nytt.

Utöver att bara ligga och slappat har vi tagit oss i kragen och fixat i ordning den gamla damen i stallet. Klippt av all hennes långa och jobbiga päls som hon annars kliar bort och ger sig själv sår. Förutom det har också hunden självklart fått vad hon ska ha i motionsspåren. Annars får men räkna med sönderbitna saker ( Men det har inte hänt några sådana skandaler ännu. Inte ens när hon var valp höll hon på med sådana saker. Vilken ängel ;) )

Strax är det dags för ett nytt avsnitt av Beck. Denna gång "Beck- den svaga länken". Får se vad man ska tycka om den efter att filmen är slut. Så nu tänkte jag med stadiga och förväntansfulla steg vandra ut till TV och se vad den har att erbjuda.

På återseende!

Over and out!


Johanna


Kommentarer
Postat av: Annie

Varför skriver du såhär johanna?? Jag vill verkligen inte att vi ska börja tjaffsa igen men de märks så tydligt att i vissa inlägg så gör du allt för att provocera!! Doris är din hund o hon är en otroligt fin o duktig liten tös men perfekt är hon inte som du försöker få det att låta!! Vi var varken ute med henne för mkt eller för lite o sakerna hon bet sönder låg inte heller på golvet.. Ville bara få det ur mej för som sagt så märks det väldigt tydligt vad du syftar på när du skriver.. Du och din hund är duktiga på mycket men ni är inte perfekta johanna.. Jag har iaf den självkänslan så jag kan erkänna mina fel o brister i bloggen när det gäller både mej o hunden..

2009-03-09 @ 10:52:38
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Asså, jag måste bara skriva detta: Jag tycker att min hund är PERFEKT!! Alla tycker nog att sina hundar/barn är perfekta. .I alla fall jag=)

2009-03-09 @ 13:51:05
URL: http://jessicaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0