Svek

När man har förtroende för en person och den sedan visar sig vara en riktig skvallerkalle då blir jag riktigt förbannad! Man säger saker och hoppas på att det ska stanna där. Nu finns det inte bara en sådan. Utan hela världen är tyvärr full av den. Man kan avslöja sina allra innersta hemligheter för den och sedan några dagar senare kan man få höra det i skolan. Jag har ett sådant speciellt minne. Det var när vi gick i ettan då hade jag berättat en sådan hemlighet att det tog emot att berätta den, men jag gjorde det i förtroende. Men den hemligheten blev nog för stor. För sedan någon/ några dagar senare fick jag en förfrågan i skolan om detta stämde. Vad det gjorde ont att få höra att personen inte kunde hålla det inom sig själv utan skulle sprida det vidare! Efter det har jag haft svårt att berätta saker för den personen. Man vet ju inte om det kanske händer igen. Men men, vissa är helt enkelt bara sådana, tyvärr!

Är även precis inkommen från att ha varit ute med Wilma och Doris i över två timmar. Vi har cyklat som tokar, eller Wilma, och även fixat hos hästen. Det var kul att ha henne med. Det är inte varje dag :) Har även tagit oss en paus i allt arbetande och lekt lite med Tessan. Eller kanske inte lekt. Hon är inte lika lekfull som Doris ( hon har "lite" för mycket fett för att klara det utan problem ;) ) Men vi gjorde så gott vi kunde, och lika trevlig var det :)

Strax bär det av till Tv:n för att kolla in ett nytt avsnitt från "Spårlöst".

På återseende!

Over and out!

Johanna



Svek är bland de värsta sakerna som finns! I really hate it!

Kommentarer
Postat av: Tess

förstår precis va du menar e så tråkigt...

riktigt goda vänner de har jag faktiskt bara 1 å vi bor inte i närheten av varandra så e så sällan vi träffas men henne tror ja att jag vågar anförto allt till

2009-03-30 @ 23:52:37
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: madde

varför kan de inte hålla det de lovar tror du???

2009-03-31 @ 02:25:48
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad hände i ettan?

2009-03-31 @ 10:04:18
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: madde

jo det är bra ska snart till jobbet,v går så fort snart påsk*själv?

2009-03-31 @ 14:13:34
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag hatar kompisar som skvallrar! Visst jag pratar mycket skit kanske om vissa men men. Skvaller är fan värst!

2009-03-31 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0