Våren är borta för en stund

Visst sa de på Nyheterna att det skulle komma in snö över Västra Götaland, men inte trodde jag då att det skulle bli så här mycket! Det var säkert 10 cm snö. Men vissa gillar ju det och andra inte. Doris älskade det medans jag hatar det. Jag är så rädd för att ramla och slå mig nu när jag är rätt så stor om magen :) ( L Ä N G T AR för övrigt).

Dessutom så var det jag som stod för dagens gärning om jag får säga mitt. Det var nämligen så att när jag gick hem från stallet så hade tidningsbudet kört ner i diket. Och snäll som jag är vänder jag och vandrar bort till grannen för att be om hjälp. Och självklart hjälper han oss. Tack granne! :)

Har även inköpt mig en liten klänning. Kände att det behövde jag. Men det var verkligen inte lätt att hitta nått. Först for jag in på JC, och därefter Wilma och till sist Lindex.  Kunde verkligen inte bestämma vad jag skulle ha. Jag skulle bara ha nått med jag visst inte vad. Men till slut så fann jag en snygg jeansklänning. Blir till att ha den på måndag om vädret tillåter.


På återseende!

Over and out!

Johanna

Vart tog våren vägen? "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0