Vart tog våren vägen?

Hela denna veckan kunde man tro att våren verkligen skulle vara på intåg. Solen sken och man kunde gå i bara en lite tjockare tröja och nästan ett måste var då att ha solglasögon på sig. Men vad har nu hänt? Nu faller den tunga snön ner och det är kallt ute. I stället för att bara gå i en tjockare tröja får man åter igen börja klä sig i varma kläder, mössa, halsduk och vantar. Jag som precis hade tagit fram alla mina vårjackor och till och med hade använt de några gånger. Men nu får man vänta åter igen på att det ska vara väder för det.
Usch, jag som var på så bra humör och jätteglad nu när våren var här. Visst jag är glad och så fortfarande, men inte på samma våglängd. Men men, hoppas på att det vänder snart igen.


Snön bara faller ner, våren då? Vad har hänt med den?

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: eller hu :D den är så fin

2009-03-12 @ 16:27:09
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0