Visst finns det bekymmer med att blogga

Det finns alltid någon i ens bekantskapskrets som tycker att det rent av är idiotiskt att blogga, att det inte finns en enda bra sak i det ( jag vet, jag har skrivit om detta innan) . Att när man skriver blogg skriver man ner ALLT som händer i ens liv och att man inte har något som helst privatliv, men även att vem som helst kan läsa den. Så är det verkligen inte! Jag skriver inte ner allt jag har gjort på en dag. Det finns ingen som helst anledning till att göra det. Det är inte intressant! Vissa säger även att man inte har någon tid för det heller. Men jag har tid att skriva nästan hur mycket som hellst. Mitt schema är inte uppbokat 24 timmar om dygnet, vadenda dag, flera månader i rad.

Men så är det ju verkligen inte! Det finns ju folk som inte för fem öre är intresserade av vem det är som skriver, eller vad det handlar om. Utan bara läser för sakens skull. Och då även skiter fullständigt i vad som står i den och vem som skriver!

I min blogg skriver jag precis vad jag tycker och tänker om saker och ting ( eller nja, kanske inte riktigt allt), vad jag gör på dagarna ( men verkligen inte allt.  Inte precis att detta och detta har jag gjort idag utan mer det som kanske är lite mer att berätta om) men även mycket annat smått och gott. Både bra och dåliga saker.

Så nu ska jag göra andra saker som mina kära läsare inte har nått som helst intresse av att veta! ;)

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm är ju kul med en översakning*

2009-03-16 @ 13:44:16
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland önskar jag nästan att jag hade ett liv som ditt ! allting verkar så mysigt !

2009-03-16 @ 19:24:55
URL: http://enrocksessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0