Hej du där inne i magen min!

Hej du där inne i magen min!
Vilken vilde du börjar bli nu efter 35 veckor och 1 dag med utrymme i min mage. Jag förstår att du vill röra dig men nu börjar du ju bli så stor att du inte längre kan göra som du vill.
Jag känner varje dag att du försöker men det går inte riktigt vägen. Istället blir det en och annan stark spark i magen på mig i stället. Innan tyckte jag att det killades, men nu så gör det istället lite ont. Det spelar inge roll om jag ber dig att lugna ner dig, du vill inte lyssna på vad jag säger. Du måste helt enkelt vara mig en bestämd liten unge.  Fast det gör inte mig nått.
Även om det är ett tag kvar tills du ska komma ut till världen och till oss så vet vi redan vad du ska ha för namn. Det är din far som kommit på båda förnamnen, redan innan du ens fanns faktiskt. Man jag älskar de precis som han med gör. Om du nu är en kille så vill vi att du ska heta Alvin. Andranamn har jag ( flitig som jag är, men dock med hjälp från Mickan) kommit på att det borde få bli Karl Alvin Hugo. Där Karl kommer ifrån din far. Så underbara att du inte kan förstå. Men skulle du nu vara en liten tjej som kommer ut istället så tycker vi Saga. Men även här tog min kreaktivitet slut och Mickan fick hjälpa mig. Vi kom då fram till Tuva Saga Beata. Där Beata kommer från mig
Nu hoppas vi bara att du gillar dina namn, oavsett om du är tjej eller kille.

Till sist vill jag bara säga att du är oerhört väntad nu när vi vet att du är på väg, och vi vill att nästan att du ska komma med en gång! Men mest av allt ska du veta att vi redan nu såhär i magtider älskar dig! Inte lång tid kvar nu. Hoppas du orkar vänta, precis som vi gör!

 Saga eller Alvin, allt kommer bli bra när du kommer ut. Mamma älskar dig! <3


På återseende!

Over and out!

Johanna


Kommentarer
Postat av: madde

tackmåste va härligt att va gravid

2009-05-07 @ 13:24:02
Postat av: Michaela

Gud så vackert inlägg :) se där ja, du fick kläm på lite namn! HÄRLIGT!! kul att kunna hjälpa andra ibland me!

2009-05-07 @ 13:26:19
URL: http://ungmamma90.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vilket underbart fint inlägg de där..

Fina namn med.. Och inte alls fel att få en bestämd unge som kan sparkas, hehe kan va bra så du vet att hon/han kan försvara sig :P ..

Hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

Postat av: Fanney

men gud johanna vilket vackert inlägg, fick allt en liten tår, de e verklighet dehär^^ det var mega fina namn ni kommit framtill, så ska vi se att det alt blir en söt liten tjej eller en busig lite kille, all lycka nu(L)

2009-05-07 @ 16:26:52
URL: http://fanneyebba.blogg.se/
Postat av: Annie

Fy dej johanna du får mej nästan att börja gråta :P Vad härligt att stefan är engagerad nu med :D Jätte fina namn!!

2009-05-07 @ 19:19:19
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0