Jippi!

Nu har jag återigen funnit en dator så jag kan uppdatera mig.

I dag är det torsdag och det innebär att Johanna har och kommer att ha mycket att göra i dag.
Redan klockan tio var det körlektion som gällde och 45 minuter senare var det uppkörning. Det är inte klokt vad nervös man kan bli när man ska göra viktiga saker. Under tiden jag körde kändes det kanonbra! Och kan ni tänka er jag klarade det! Jihoo! Johanna har körkort, lalalala! :)
For då tillbaka till körskolan och tog kort och satte mig ner för att vänta på att få höra nått från en annan viss person som under tiden jag väntade också körde upp. Och denna personen vid namn Anneli med klarade det. Så nu kommer Sätila att vara en läskig plats att vara i. Men vet ju aldrig om det är jag eller Anneli som kommer att befinna sig på vägen. Haha, men inte nog med det så kommer det att vara mer att göra idag.
Klockan 1530  ska jag och Stefan till en kvinna och skriva på faderskapspapper. Det är visst nått man måste göra om man inte är gifta och så.
Sådan bär det nog av hemåt. Ska då med hämta en av bilarna som varit på lagning.
Sen vet jag inte riktigt vad som kommer att hända i mitt liv. Blir nog till att kopla av och kanske baka nått. Ville att Sfan skulle komma med, men han kommer visserligen imon. Så nu ska Johanna köra Stefan över allt. vara hans lilla taxi :)

Det finns en sak som jag precis kom och tänka på. Och det är hur stark min Stefen egentligen är. Sedan har blev 18 har folk tjatat på honom att han ska ta sig körkort. Och han har varje gång sakt att han håller på, men det har inte hänt nått. Och nu sen jag fick mitt körkort i julklapp har har det ökat. Visst öven från mig. Men nu när jag vet hur jäkla jobbigt det faktiskt är så kommer jag inte tjata mer. Det spelar ingen roll hur mycket man gör det. Stefan har som sakt hört det nu var och varannan dag. Från alla olika håll. Men kan inte folk bara ge sig? Hade han velat ha ett körkort så hade han redan haft det. Det är hans sak och inte alla andras. Så snälla människor, låt han få ta sig den tid han behöver. Hur mycket ni än tjatar så kommer han inte göra det snabbare. Han har en egen vilja och eran vilja spelar ingen större roll. Stefan är 20 år och bestämmer allt själv. Som sakt, låt han bara vara. SNÄLLA?



Magen den lever och växer så det knackar. Nu är det bara 26 dagar eller 3 veckor och 5 dagar kvar. Johanna längtar i hjäl sig! :) <3

Ska kila

På återseende!

Over and out!

Johanna med baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi klarade det! Grattis. Hipp hipp hurra! Ja det är bra. Stå på dig! Bra att vara stark och att säga ifårn! Jag längtar också. Vill ju veta om det blir en dräng eller en piga...

2009-05-14 @ 14:22:48
Postat av: Jasmine

Jösses vad jag gillade denna bilden på dej :D !

2009-05-14 @ 14:32:50
URL: http://enrocksessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0