Läskigt möte

Magen den bara växer och växer. Var ju som sakt på Mödravårdcsentralen i mosre och det blev nått utöver det vanliga. Efter att vi hade lyssnat på hjärtat, mätt den lille och känt på den och helt plötsligt så kände jag hur illa jag började må och hur allt blev suddigt. Jag visste att det kunde vara för att blodsockret var lågt, men tine skulle det bli så då. Jag reste mig sakt upp och skulle knäppa byxorna men då blev det bara värre. Jag blev tydligen likblek i ansiktet, började små svetas lite och allt blev suddigt. Barnmorskan bad mig då att jag skulle lägga mig på sidan och vila lite. Under tiden jag låg ner så berättade hon att det kunde hända så ibland. Det var för att blodkärlen i ryggen inte fick tillräkligt med syre när jag låg på rygg. Men inget farligt med det. Skönt att veta vad det var i alla fall, om det skulle hända igen vill säga.

Efter mitt lilla äventyr på MVC bestämde jag mig för att åka till körskolan och klara två prov. Och det fixade jag med. Så nu har jag bara ett prov kvar. Skönt att ha det gjort nu när det börjar närma sig med stormsteg! * ha ha *


Vecka 34+6


På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

Nämen usch va läskigt, tur att det inte var nåt allvarligt!! <3

2009-05-07 @ 19:11:42
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0