Massa bebissnack och inget Dorissnack

Allt detta prat om min bebis har jag nästan glömt bort att min underbara hund fortfarande vill vara med på bild och bli pratad om. Henne vet jag inte när jag la in bilder på senast faktiskt. Men jag kan stolt berätta att hon lever och tar dagarna som de kommer.
Eftersom Emma har opererat sin fot, och jag går omkring och är höggravid blir det inte några jättelånga promenader länger. Blir mest att vi spelar fotboll och låter henne på så sätt springa lös och bli trött. Jag har ju knappt ork till att ta mig till bussen heller * ha ha *. Men men, det var min underbara hund jag pratade om nu. Men eftersom jag är så hurtig och cyklar fortfarande får det till helgen bli att vi tar oss en liten cykel tur innan det blir allt för jobbigt, även det.

Nu är klockan snart 2015 och det innebär att vi gott folk ska inta tv sofforna och kolla in Sverige-Tjeckien på TV6. Det är i alla fall vad jag ska göra nu. Hörs senare!

På återseende!

Over and out!

Johanna




Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

I olika faser i livet så skriver man om olika saker:.)) I verkliga livet så finns de ju alltid med hela tiden:.))



Vackra bilder då har på dig och magen också!:.))

2009-05-07 @ 23:59:11
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0