Solbrun första maj!

Vilken gårkväll måste jag först bara skriva!

Men denna dag har inte varit sämre. Vaknade runt tio och gick då upp och åt lite frukost. För min del blev det som sakt fruktsalladen från igår. Mums! :P Efter frukosten bar det av bort till Mikael och fixa med den där bilen igen. Fast det är ju itne riktigt så att det är någon tjejgrej så jag och Maluo höll oss till solen och fick en hel del färg. Så nu känner jag mig lite brunare än innan i alla fall.

Men strax bär det av hem till mig för i morgon är det lördag och det betyder precis som vanligt jobb för min del och även pengar :P  Och till kvällen blir det nog Lygnevi. Åreta första och det innebär stor främmat från bland annat Scotts och Lars-Christers. Trevligt! Kommmer nog komma grymt mycket folk i alla fall :)

Jaja, nu ska jag packa mina saker så ska jag se om jag kan skriva nått när jag kommer hem. Om datorn är fixad vill säga...

Men så länge;

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha jasså ;) sedär ja.

2009-05-01 @ 22:46:36
URL: http://enrocksessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0