Det blev Lygnevi i alla fall i lördags

Det blev faktiskt Lygnevi i lördags. Första för året och kul var det med. Och tur med vädret hade vi med. Soligt och skönt. Fast det blåste vädligt mycket. Men det störde inte oss där vi satt och hade det mysigt :).
Men precis som vanligt var förfesten roligast. Det kom en massa käningar och folk som man aldrig innan hade sett. Fast det var kanske inte så konstigt med tanke på var vi stod. Vi hade nämligen ställt oss precis längs vägen där det sedan skulle bli parkering.

När klockan började närma sig tio traskade vi upp till banken för att ta ut pengar och sedan vandra ner till Lygnevi igen.  När vi vandrar ner blir det mycket prat och jag träffar en hel del personer som jag inte träffat på ett tag. Kul!  Men när vi skulle gå in blev det dyrare att gå in denna gången. 200 kronor kostade det per person. Fast det var la kanske inte så konstigt med tanke på vilka som spelade. Undra då hur mycket de kommer att kosta den 17 juli när Robert Gustavsson kommer. Tur då att jag inte ska dit. Jag har ju annat för mig då. Jippie!

Bilder från våran lilla förfest:


Lukas, Dennis och Bägon

Viktor, Edvard och Stefan


Bägon, Viktor och Ludde


Ekan, Mikael och Edvard


Det var lördagens händelse. Söndagen och dagens händelser kommer i ett senare inlägg, för nu är det dags för hockey! Sverige-Frankrike. Go go Sweden! :)

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0