Underliga ting kan hända

Det måste vara nått som inte stämmer. Jag skrev ett inlägg igår men det ville inte vissa sig, så jag fick ladda upp det nu stället. Så nu ska det funka. Men hur kommer det sig tro, att det blev så? Någon som vet och kan ge mig någont förslag?

Det är inte klokt vad allt känns bra nu. Det känns som allt går åt rätt håll. Fast det finns visa saker som jag stör mig på nått så fruktansvärt och som jag inte vet hur jag ska göra med. Jag vill säga att så gör man inte, men orden kan inte komma ut ur munnen. Jag vet även att det kanske kan få vissa konsekvenser. Men jag vet inte och vill då heller inte chansa. Fast man ibland måste det. Suck, ge mitt ett tecken någon på att jag ska chansa eller inte!


Ska samla mina tankar nu och komma på nått bra och skriva sen om den lilla som bara växer och växer. Så länge;

På återseende!

Over and out!

Johanna


Kommentarer
Postat av: Michaela

Gud så vackra bilder, blir helt såld i dom! ska också se till att ta så fina :) Du är så fin!

2009-05-07 @ 11:55:27
URL: http://ungmamma90.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

nemen vilken förändring snyggt det har blivit



kram



å tack

2009-05-07 @ 12:43:40
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0