Gud vilken härlig dag!

Gud vilken härlig kväll Stefan, Doris och jag har haft.
Jag och Stefan hade redan igår bestämt att vi skulle ha en mysdag idag. Efter att han hade jobbat klart  och jag hade ätit klart så for jag till Kinna vid 1800 för att ta upp Stefan och köra till Berghem, där vi senare skulle ha det jättemysigt med massa godbitar och en galen Doris som sprang runt oss hela tiden.
Under tiden vi satt ner och åt sprang hon runt  oss och sedan ner i vattnet och trodde att vattnet inte skulle försvinna när hon slog med tassen i vattnet. Men självklart gjorde de det. hela tiden

De var längesedan vi hittade på nått bara Stefan, Doris och jag. Visst vi var på bio häromdagen med det räknas inte. Nu när vi satt vi vattnet och hörde hur det klunkade mot strandkanten tänkte jag till för mig själv
" Det är inte varje dag jag sitter med mina älsklingar vid en strand och hör hur vattnet klunkar mot kanten samtidigt som vi sitter och har det hur mysigt som helst! Åh vad härligt man kan ha det!"
Hoppas att det blir snart igen, om inte imon redan kanske. Fast då blir det inte att vi åker till en sjö, Då går vi ner till våran åh och fiskar samtidigt som vi har det mysigt. Men det kanske inte blir lika bra som idag Men jag hoppas på det bästa i alla fall.

Jaja nu ska vi se om det kan komma upp lite bilder från vår lilla utflykt.







Ska sova nu. Men vi hörs imon och då ska vi se hur magen och jag mår innan vi vandrar in i vecka 38 :)

På återseende!

Over and out!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0