Ville bara skriva ett par rader innan jag far iväg

Fredagen är kommen och det innebär att det blir en lugn kväll. Ska som vanligt jobba imon och då är det bäst att vara på topp. Har ju inte många lördagar kvar nu tills jag är mammaledig. Gud, vad det känns konstigt att säga så. Men det är ju så sant som det var sakt. Härligt ska det i alla fall bli.

Ville bara skriva ett par rader innan jag far iväg. Tog förövrigt bilen till skolan idag. Så nu behöver jag inte tänka på när bussen går och hur jag ska komma hem från bussen. Härligt!

See you!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, japp där är även johanna i bakgrunden och du hade nyss ramlat i en buske med dina klackskor för max kittlade dej eller vad det var han gjorde :P hahaha.. Jag ser ingen dagens fråga :S

2009-05-15 @ 13:51:45
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

Såg nu att det var en annan johanna som bett mig svara på dagens fråga :P

2009-05-15 @ 13:56:36
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0