Ännu en dag har nu gått

Tänka sig. Ännu en dag har nu gått och ju längre tiden går ju mer ser jag hur Emil utvecklas och lär sig nya saker. Det måste vara den underbaraste känslan för en mamma att se :) Jag bara älskar den! :)

Just nu ligger Emil ute i köket på sin stora härliga fleecefilt som mamma har gjort till honom och leker med sitt lilla babygym samtidigt som han varierar genom att emellan åt kika lite på påsen med hundmat som står på golvet jämte honom, samtidigt som han små gnäller lite över att han faktiskt börjar på att bli lite trött. Vilket för mig strax kommer innebära att han och jag ska vandra upp till sängen och sova. Eller han sover och under tiden ska jag fortsätta läsa lite i min bok. Och när det är klart och han ändå sover kan jag ju påbörja mitt bullbak som jag har lovat mamma.

Men oj, nu är det någon som inte är glad längre. Måste upp till sängen. Men jag återkommer!

Bee there!

Over and out!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ja det är underbart att se hur dem små liven utvecklas.

Har själv 2 stycken killar men dem är nu 3 och snart 5 år.

Ta vara på all tid du har med honom.

Kram

En annan mamma

2009-10-21 @ 09:23:14
URL: http://mammalotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0