Jobbiga barn

Nu vill inte jag ha ett sjukt barn här hemma längre! Jag tycker det är så tråkigt, jobbigt och bara ensamt. Speciellt när kära T är ute på jobb i hela Sverige och när man inte alls vet när han kommer hem.

För att ha ett barn som är så fruktansvärt mammigt är det absolut värsta jag vet. Jag får inte vara i fred 5 sekunder. Utan ska behöva vara med hela tiden ( det har jag visserligen inget emot, men inte hela tiden!), ha ett barn som bara ska sitta i knät och klänga när man inte vill. Ett barn vars humör är på lägsta nivå konstant! Men vad ska man göra åt saken? Ingenting hjälper, eller jo, vara med hela tiden. Men det är inget man hela tiden vill. Jag har hushållssysslor som måste göras. Även om Emil inte tycker att hans mamma ska göra det som hon faktiskt måste. Jag gör det i alla fall, så det så Emil! ;D

Nu under tiden jag har suttit här och skrivit har han faktiskt låtit mig vara. Han har varit som han brukar, hittat något och lekt med och låtit sin mamma vara i fred. Gud så härligt! Min egna tid för dagen misstänker jag, haha!

Och just för det tog den slut, nu står min mammiga son här och vill att vi ska leka. Så bara att gå med på saken.

Over and out!

Peace,

Johanna

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 15:05:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0