Mellan dessa alvedonkurer

Under aldedonkurarna har allt varit hur bra som helst. En riktigt liten pigg och alldeles för underbar kille har jag haft runt mig. Men när de bra börjar ta slut kommer vi in i något hemskt och jobbigt.
En liten kille som inte riktigt kan uttrycka sina känslor och inte vet vad han ska göra. Vad ska man som mamma då ta sig till? Det är bland det värsta som finns när man vet att ens barn har ont men de inte kan berätta var. Det finns ju INGEN som kan tyda ens barn bättre än vad en mamma kan göra!
Stackars lilla kille, men du ska se att efter regn kommer solsken och allt kommer bli bra! Jag lovar! <3

Förutom att Emil har varit på halvbra humör idag så har dagen inte haft så mycket att erbjuda i alla fall. Blev en tripp upp till Toms mamma innan bara för att ha något att göra.

Efter det lilla spontan påhälsningen tog vi vårt pick och pack och gick mot affären. Där det blev lite småhandling.

Och nu sitter jag vid köksborde och hör hur min lilla älskling ligger och feberyrar, trots sin stora dos med alvedon. Usch avd jobbigt det är!

Jag hoppas du blir bra snart Emil. Vi som hade en helt underbar vecka framför oss med besök hos så många kompis, en pulkabacke att besöka och handla med bästa kompisen Felix. Men när du är friska ska vi göra allt detta,och lite till. Bara för att jag älskar dig mest av något helt annat i hela världen. Du är mitt allt! Du anar inte!<3

Over and out!

Peace,

Johanna

Min myskille! <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker mammalivet är underbart,visst är det jobbigt ibland mest pga att liten har så mkt energi hela tiden:) trodde inte man kunde älska nån så mkt eller va orolig så mkt för nån.förstår nu också varför alla mammor säger det går alldeles för fort, Filip föddes ju nyss:)

2011-01-02 @ 20:23:57
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0