Vissa har det bra, idag var det jag

Jag säger som Pao, Vissa har det bra. varav jag är en av de. För jag får  fortfarande ligga kvar i min varma säng och har det bra. Fast där tog jag kanske i en aning. Det finns en i detta hus som ine vill att jag ska ligga kvar och ha det bra. Den där Emil kallar jag honom i bland.
Han har varit och dragit i mig sedan han vaknade halv åtta. Men jag har dock inte kommit så långt. Fast nu får jag nog ge med mig. För nu är det någon annan som är SÅ trött. Så vi ska ta på oss alla de där varma och jobbiga kläderna och ge oss in till Kinna lite för att studera allt folk. För hoppningsvis hinner han somna innan vi kommit fram.

Over and out!

Peace,

Johanna

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Halv åtta är ju sovmorgon ;)



Bra kuckelimuck medicin är en stor godispåse, en dricka, lite chips och glass ... haha!



Kram

2011-01-05 @ 20:21:08
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0